Many long-time Warzone players have been asking for the return of Verdansk and Rebirth Island, and the developers are going to bring them back – eventually. This initial news naturally excited many players who wanted to return to the action on the Rebirth map.
However, it will come back with quite a few changes designed to keep things fresh, but they have not been well received by fans. Some areas have been destroyed and there is a dynamic flooding element in the underground part that concerns fans.
*”The ability to flood the underground part? Pretty cool, but not looking forward to seeing the water rat strategies,”* said one fan, while others urge the developers to reconsider the new flooding mechanism.
*”This whole middle section looks like a complete mess of terrain with all this destruction. Not sure if I like it, but we’ll see how it goes.
Also weird how they seem to have removed all the areas that previously had tents and replaced them with buildings,”* added another. *”Oooof.
I’ll try to stay optimistic here, but that big crater in the middle of the map and the typically new and dull color palette/brightness of WZ 2 are really scaring me,”* commented another. Other players have described the new lighting as a *“massive letdown”* and have urged the developers to stop adding *“stupid glare”* to different Warzone maps.
It is unlikely that there will be changes made to Fortune’s Keep before its launch, but if the new changes become problematic later on, well, they might have to intervene at that time. Los jugadores de Warzone de larga experiencia han estado pidiendo el regreso de Verdansk y Rebirth Island, y los desarrolladores los traerán de vuelta, eventualmente.
Esta noticia inicial excitó naturalmente a muchos jugadores que querían volver a la acción en el mapa de Rebirth. Sin embargo, regresará con bastantes cambios diseñados para mantener las cosas frescas, pero no han sido bien recibidos por los fans.
Algunas áreas han sido destruidas y hay un elemento dinámico de inundación en la parte subterránea que preocupa a los fans. *”¿La capacidad de inundar la parte subterránea?
Bastante genial, pero no tengo muchas ganas de ver las estrategias de ratas de agua,”* dijo un fan, mientras que otros instan a los desarrolladores a reconsiderar el nuevo mecanismo de inundación. *”Esta sección central entera parece un completo desastre de terreno con toda esta destrucción.
No estoy seguro de si me gusta, pero veremos cómo va. También es extraño que parezcan haber eliminado todas las áreas que anteriormente tenían tiendas de campaña y las hayan reemplazado por edificios,”* agregó otro. *”Oooof.
Intentaré mantenerme optimista, pero ese gran cráter en el centro del mapa y la paleta de colores/luminosidad típicamente nueva y apagada de WZ 2 realmente me asustan,”* comentó otro. Otros jugadores han descrito la nueva iluminación como una *“gran decepción”* y han instado a los desarrolladores a dejar de añadir *“brillo estúpido”* a diferentes mapas de Warzone.
Es poco probable que haya cambios en Fortune’s Keep antes de su lanzamiento, pero si los nuevos cambios se convierten en un problema más adelante, bueno, quizás tengan que intervenir en ese momento.